Zo niet aarzel dan niet en stel hem alsnog, dan zullen we zo snel mogelijk reageren en een antwoord geven op je vraag!
Vraag & Antwoord
Veel gestelde vragen
Wat is een Strategisch Ontwikkel Plan?
In een strategisch ontwikkelplan staan doelen beschreven waar de organisatie zich de komende jaren op wil en moet richten qua ontwikkeling. Deze ontwikkeldoelen worden vervolgens beschreven op afdelings- en functieniveau. Op basis hiervan wordt een plan van aanpak opgesteld waarin staat beschreven hoe benodigde kennis en vaardigheden op de juiste afdelingen terecht komt en waar dit opgehaald gaat worden. Dit kan uiteindelijk weer vertaald worden in persoonlijke ontwikkelplannen voor medewerkers.
Wat verstaan jullie onder “Ontwikkelen”?
Met ontwikkelen bedoelen we het opdoen van kennis en ervaring door al dan niet een cursus/opleiding of interventie te volgen of door onderling kennis/ervaring uit te wisselen met collega’s onderling
Is de applicatie alleen bedoeld om te gebruiken voor Personele Ontwikkeling of een eigen Bedrijfsacademy?
Nee, de applicatie kan voor meerdere doeleinden gebruik worden zoals o.a. Project Management Ondersteuning of als kennisbibliotheek van een commissie bij een Sportvereniging.
Welke ondersteuning bieden jullie bij de introductie/implementatie van de applicatie?
Voorafgaand aan de implementatie van de applicatie worden er trainingen verzorgd voor de bedrijfsbeheerders in het gebruik van het platform en bieden we ook de mogelijkheid om een training aan de medewerkers te geven. Daarnaast bieden wij dagelijkse ondersteuning bij eventuele vragen of storingen.
Kan ik in de applicatie aan verschillende projecten en/of afdelingen werken?
Ja dit kan, op 1 emailadres kan je in verschillende omgevingen binnen het platform werken.
Wat voor bestanden kan ik in de bibliotheek opslaan?
In de bibliotheek kan je video’s, podcast, website links en verder alle gangbare documenten die gemaakt zijn in Word, Excel en PowerPoint opslaan.
Wat is het verschil tussen de Interne Social Media pagina en de Forum pagina?
De interne Social Media pagina is voor korte vragen waarop snel een antwoord nodig is en het delen van leuke ervaringen e.d. Op het Forum kan men vragen stellen die voor de lange termijn ook handig kunnen zijn.
Hoe kan je punten en trofeeën verdienen?
Door het actief deelnemen aan het platform door het uploaden van bestanden kunnen punten en trofeeën verdiend worden. Daarnaast kunnen er persoonlijke- en bedrijfschallenges aangemaakt worden, waarmee ook punten en trofeeën toegekend kunnen worden. Welke beloning er aan de punten hangt, is door de organisatie zelf te bepalen.
Hallo! is een webapplicatie. Is het ook op een tablet of smartphone te gebruiken?
Ja, door de webpagina aan je startscherm van je tablet of smartphone toe te voegen kan de webapplicatie als app gebruikt worden.
Wat zijn Challenges?
Dit zijn persoonlijke of organisatie brede uitdagingen waarmee punten en trofeeën verdiend kunnen worden. Deze zijn bedoeld om elkaar te stimuleren en motiveren tot ontwikkeling.
Waar wordt de applicatie nu vooral voor ingezet?
Om het strategisch ontwikkelplan te faciliteren. Projectmanagement, delen en borgen van (interne) kennis en om ontwikkeling van medewerkers op een leuke manier te stimuleren en te activeren.
Zijn er subsidiemogelijkheden om de applicatie mee te bekostigen?
Ja, voor het MKB is er de slim-regeling. Hiermee kan een groot gedeelte bekostigd worden. Periodiek zijn er meer passende regelingen. Je kunt altijd contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Staat uw vraag er niet bij?
Aarzel niet, stel hem hier en krijg indien mogelijk snel een antwoord!